wtorek, 1 grudnia 2009

Podsumowanie miesiąca: listopad 2009

Listopad minął, do końca roku 30 dni. Do terminu osiągnięcia celu 11 lat i 1 miesiąc. Za miesiąc koniec roku.

Budowa kapitału:
  • Etap 1: 23% z 10k
  • Etap 2: 2.3% ze 100k
  • Etap 3: 0.23% z miliona
Portfel:
  • 43% - lokaty - 2 starodawne lokaty w OF. Gdyby ktoś chciał założyć lokatę optymalną, to optymalnie jest zakładać ją paczkami po 549,12zł, żeby po zaokrąglaniu dopisywali 9 groszy dziennie. (Niech się wieść szerzy, warto optymalizować póki OF nie zmieni zasad zakładania lokat)
  • 27% - k.o. - środki sobie leżą
  • 25% - fundusze - fundusz akcyjny; tu lądowały nowe środki
  • 5% - SL - pożyczka udzielona na Smavie, raty póki co spłacane w terminie, być może po nowym roku udzielę kolejnej pożyczki na Smavie
Zyski z odsetek - bezsensownie chwalić się paroma złotówkami z kapitalizacji na kontach. Od przyszłego miesiąca ta rubryka podsumowania zniknie.

Blog ogólnie
Systematyczny, ospały wzrost.
Nie będzie dziś zestawienia "śmieszne frazy z Google", muszę przyznać, że ostatnio coraz więcej fraz prowadzących do mnie jest logicznych.

AdSense
Jak ostatnio.
Łącznie blog zarobił już 29€ w AdSense czyli ok. 120zł. +30zł z AdTaily.
Do wypłaty brakuje mi jedynie ok. 10€.

Podziękowania dla blogów, które przyniosły mi najwięcej odwiedzin:
  1. Finanse domowe - jak zwykle 1-sze miejsce, na blogu u Yossariana coś ostatnio się mało dzieje, jednak dalej najwięcej ruchu odsyłanego pochodzi z jego bloga; polecam.
  2. Rentier Blog - jak zwykle, polecam.
  3. APP Funds - jak zwykle, najlepszy blog w tej niszy, polecam
  4. Droga do wolności - nowość w zestawienu
  5. Inwestycje giełdowe - blog Cheeda, znalazł się w TOP5 wg. Trafficu, również polecam
Uczciwie mogę polecić wszystkie blogi umieszczone w zestawieniu oraz na liście, gdzieś po prawej stronie. Jeśli jest ktoś kto mnie linkuje, a ja go nie, to proszę się upomnieć.

7 komentarzy:

  1. Czy masz jeszcze jakieś inne projekty powiązane z Google Adsense? Wypłata jest od 70E a piszesz że narazie masz 29E z bloga to brakuje Ci trochę więcej niż 10E.

    Dobrze wiedzieć że mój blog przysporzył Ci również kilku czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na koncie adsense jest 60€, więc brakuje 10€. Kiedyś miałem inny projekt i to z nich pochodzi drugie 30€. Obecnie jedynym miejscem, gdzie pojawiają się moje reklamy google jest ten blog.
    Potraktuję to jako lekki dopalacz do pierwszej wypłaty i całość trafi do portfela "Milion z tysiąca". W podsumowaniach portfela nie wliczam funduszy celowych i funduszy awaryjnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blisko 1/4 etaou numer 1 jest za Tobą. To nie mało ale mogłoby być więcej. Musisz pomyśleć jak przyśpieszyć przyrost kapitału, bo same odsetki + Adsense tylko z jednego bloga mogą nie wystarczyć aby zmieścić się w limicie czasowym. Może drugi blog albo inne programy partnerskie?

    Pozdr.

    PS: Dzięki za podlinkowanie, staram się pomagać w osiągnięciu progu wypłaty w Adsense :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cheed - tak, w ciągu grudnia na pewno przekroczę te 25%, tym się nie martwię. Kroki muszą być jednak tak jak piszesz coraz większe. Drugiego bloga na razie nie zakładam, najpierw porządniej zajmę się tym. Pewnie dam też szansę ZM, choć akurat tu mam pewne obiekcje.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Złote Myśli radzą sobie kiepsko - z drugiej strony zbyt aktywnie ich nie promuje. Podobnie program partnerski Bankiera. Trochę lepiej z PP mBanku - tam dostałem już kilka wypłat. Do tego ciekawe konkursy (np. PolecamBank) i można dodatkowo dorobić. Wszystko jednak zależy od jakości i częstotliwości wpisów.

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm zaciekawił mnie tytuł bloga no i wszedłem :) cięzko będzie z tego k zrobić mln ale bede trzymał kciuki :) bez lewarowania raczej niewykonalne więc albo kontrakty terminowe albo waluty / towary
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dolar - dzięki za słowa wsparcia :) Kontrakty itp jak najbardziej tak, ale raczej nie dziś, gdyż wolę mieć ciut więcej niż minimalny depozyt...

    OdpowiedzUsuń