poniedziałek, 2 listopada 2009

Podsumowanie miesiąca: październik 2009

Kolejny podsumowywany miesiąc. Październik był dość suchym, lecz nienajgorszym miesiącem tego roku.

Budowa kapitału:
  • Etap 1: 21% z 10k
  • Etap 2: 2.1% ze 100k
  • Etap 3: 0.21% z miliona
Kolejny malutki kroczek w kierunku celu. Sęk w tym, że kroczki powinny być większe. Właściwa wartość netto jest w zasadzie większa, gdyż do portfela nie wliczam walut, oszczędności na konkretne cele itd.

Portfel:
  • 48% - lokaty - 2 starodawne lokaty w OF
  • 29% - k.o. - środki leżą sobie i czekają w celu zaangażowania ich w akcje
  • 18% - fundusze - obecnie fundusz akcyjny, w przypadku zmiany sytuacji na rynku wykonam konwersję do funduszu pieniężnego; obecnie tu lądują wszelkie nowe środki
  • 5% - SL - pożyczka udzielona na Smavie

Zyski z odsetek - jak zwykle kilka złotych kapitalizacji na k.o.

AdSense
waluta zmieniona na Euro.
Mało pisałem, mało zarobiłem - 3,50€, czyli ok. 15zł.
Łącznie blog zarobił 26,60€ czyli ok. 113,60zł.
W listopadzie spodziewam się większej aktywności, więc i większych zarobków.
Minimum wypłaty w Euro wynosi teraz 70€. Do wypłaty brakuje mi jedynie ok. 13€.

Blog ogólnie
Blog istnieje i będzie istniał. W zeszłym tygodniu dostałem wysypu pomysłów na nowe wpisy. Znów je tworzę oraz harmonogram ich umieszczania. Najbliższy wpis pojawi się w czwartek lub piątek.

/edit (3.11.09)/ - Dziś wreszcie udało mi się przebić granicę 100 subskrybentów kanału RSS. Długo wisiałem nieco poniżej ale wreszcie się udało. Dziękuję wszystkim subskrybentom.

Tak jak ostatnio:
podziękowania dla blogów, które przyniosły mi najwięcej odwiedzin:
  1. Finanse domowe - znowu 1-sze miejsce dla Yossariana
  2. Moje pieniądze - awans z 5-tego na 2-gie
  3. Rentier Blog - minimalny spadek o jedno miejsce
  4. APP Funds - tym razem znalazł się w zestawieniu - najlepszy blog w tej niszy
  5. Pożyczki 2.0 - kompendium wiedzy o SL znalazło się w zestawieniu dzięki odpowiedzi na moją notkę; dzięki za podlinkowanie
W zasadzie uczciwie mogę polecić wszystkie blogi umieszczone na liście, gdzieś po prawej stronie.

5 komentarzy:

  1. Ważne, że dalej do góry. Liczę, że teraz rzeczywiście wracasz na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marcin - raczej na stałe :] łącznie mam zalążki na 7 wpisów. Głównie zainspirowanych dyskusjami, sytuacją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pisz częściej. Z zainteresowaniem śledzę Twoje poczynania i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wspomnienie mojego bloga. Cieszę się, że udało mi się podesłać Tobie największą liczbę czytelników:). Fajnie, że się rozwijasz, bo Twój blog jest naprawdę wartościowy!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Andrzej - Dzieki.

    yossarian - przy twoich statystykach pierwsze miejsce masz póki co w kieszeni. Dzięki za pochwały.

    OdpowiedzUsuń