wtorek, 2 marca 2010

Podsumowanie miesiąca: luty 2010

Tak, minął miesiąc. Luty jest dość krótkim miesiącem przez co odsetki z depozytów. W moim portfelu lekko się ruszyło. Póki co pochwale się jedynie że chodzi o Social Lending i małe zakupy na GPW.


Budowa kapitału:
  • Etap 1: 34% z 10k
  • Etap 2: 3.4% ze 100k
  • Etap 3: 0.34% z miliona
Portfel:
  • 29% - lokaty - w tym miesiącu założę sobie nowiutką lokatę optymalną
  • 35% - fundusze - parasol Skarbca, kolejne 200zł wleciało
  • 29% - k.o./akcje - na pocz. miesiąca wyleciałem z pko na stopie; za to zrobiłem małe zakupy, a raczej załadowałem się na full jak na leszcza przystało
  • 6% - SL - reinwestycja plus nowe inwestycje o której napisze na dniach
Lutowa korekta musiała być, bo ciążyła nad niebem od miesięcy. Udało mi się ubrać w papier, konkrety podam jak będę zarobiony lub wylecę na stopie, bo kupiłem dość małe spółki i nie chcę naganiać ;) O ile nie będzie ostrego zjazdu to wyjdę z tego zarobiony ;)
Open Finance przedłużyła trwającą do dziś ofertę lokaty optymalnej. O moim kontrataku w SL napiszę w ciągu paru najbliższych dni.

Blog ogólnie
W lutym powstało 4 wpisy  i 18 komentarzy (dziekuję za wszelkie uwagi oraz dyskusje).  Miałem jeszcze drafty ale jakoś nie udało mi się ich ukończyć ;) Udało mi się przekroczyć 210 subskrybentów na kanale RSS. Traffic na porównywalnym poziomie.

Reklamy na blogu
W AdSense zwałeczka, ale za to przyszła wypłatka od której niestety trzeba zapłacić zaliczkę podatku. W AdTaily poszło kilka reklam. Cena wróciła do złotówki i już więcej nie będę jej obniżał.
Polecam wszystkie blogi z blogrolla po prawej oraz TOP5 wg. trafficu:
  1. Rentier Blog 
  2. APP Funds  
  3. Pier*****e kredyty
  4. Inwestycje Giełdowe  
  5. Oszczedzanie pieniędzy i nie tylko  
 ciągle te same blogi tylko kolejność inna...

 Zapowiada się dobry miesiąc ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluje fajnego i konsekwentnego bloga.

    Zapraszam na http://gieldowe-emocje.pl :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałeś pewnie napisać "W lutym powstały 4 wpisy i 18 komentarzy" skoro to podsumowanie lutego :)

    A tak poza tym to czekam na więcej wpisów:) Mogę się zapytać co oznacza skrót SL?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zamiast lokaty optymalnej w OF warto wypróbować nową lokatę dzienną w FM Banku o nieco wyższym oprocentowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. mgras - dzięki,

    Robert - Racja. Gratuluję spostrzegawczości. Z lenistwa skopiowałem część wpisu ze styczniowego podsumowania :) A że było późno to nie zauwazyłem :) SL to oczywiście Social Lending (nie mylic ze stoplossem ;)

    Arek - Dobrze, że wspominasz o FM Banku, pewnie wielu leniwym czytelnikom bloga opłaci się ta lokata. Ja jednak założę optymalną bo zaokrąglam kwoty lokat do 549,12 przez co dzięki zaokrągleniom efektywne oprocentowanie wynosi 5,98%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Social Lending - faktyczne mogłem się domyślić:)

    Co powiesz na wymianę linków? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzucilem cie do blogrolla.
    Dla niecierpliwych: jutro rano wpis o moich poczynaniach na kokosie.

    OdpowiedzUsuń